نکاتی که باید قبل از خرید سرویس خواب نوزاد و کودک حتما بدانید. سرویس خواب نوزاد اصفهان

فروشگاه سرویس خواب کودک و نوجوتن بامبینو اصفهان با سال ها تجربه  در زمینه عرضه سرویس خواب کودک و نوجوان و سرویس چوبی نوزاد، یکی از بزرگترین فروشگاه های سرویس خواب کودک و نوجوان در اصفهان می باشد.

نکاتی که هنگام خرید سرویس خواب کودک و نوجوان باید بدانید

وقتی صحبت از خرید سرویس خواب کودک و نوجوان می شود، سوالات زیادی در ذهن والدین شکل میگیرد. از این نمونه سوال ها می توان به موارد زیر اشاره کرد
  • اندازه و سایز تخت و سرویس خواب باید چقد باشد.
  • ایمنی و طرح سرویس خواب چگونه باید باشد
رعایت این مسائل می تواند سلامتی را برای فرزندان شما به همراه داشته باشد تخت و سرویس خواب نوجوان و کودک سایزهای مختلفی دارد و زمانیکه  می‌خواهید تخت جدیدی برای کودک دلبندتان خریداری کنید، باید به مسائلی مانند بودجه مورد نظر، قد و جسه کودکتان، ابعاد اتاق مورد نظر، کلیت دکوراسیون و رنگ اتاق توجه داشته باشید. در هنگام خرید سرویس خواب بدون شک زیبایی و جذاب بودن نمی تواند از پارامترهای اصلی باشد. مجموعه ای از استانداردها و ضوابط وجود دارد که رعایت آن ها می تواند تجربه ای آرام و لذت بخش را برای فرزندان شما به همراه بیاورد. در هنگام خرید سرویس خواب کودک و نوجوان باید به نکات خاصی توجه کنید.در ابتدا بهترین اقدام برای این کار این است که به سراغ رنگ های روشن بروید. رنگ های روشن از آن جهت اهمیت دارد که آلودگی را را نشان می دهد و این کار سبب می شود تا والدین همواره بهداشت محیط را رعایت نمایند. در هنگام خرید همواره به لبه های گرد ، دستگیره ها و لبه های تیز تخت ها توجه داشته باشید بهترین انتخاب تختی خواهد بود که لبه های تیز و برنده نداشته باشد. زیرا کودکان به دلیل بازیگوشی که دارند ممکن است با گوشه تخت خواب، کمد و حتی دستگیره ها برخورد کنند. از این جهت لبه های بدون زاویه و گرد امنیت بیشتری را برای شما فراهم می کند. سرویس خواب کودک و نوجوان عمدتا از جنس MDF ساخته می شود. که آن را با نام نئوپان نیز می شناسند. MDF نسبتا دارای مقاومت بالایی بوده و می توان آن را در هر طرحی برش داد . روکش های استفاده شده در ساخت mdf نیز سبب شده است تنوع رنگ بسیار زیادی را برای شما به همراه بیاورد. سرویس خواب های کودک و نوجوان بامبینو از بهترین نوع MDF با کیفیتی فوق العاده ساخته می شود. نوع یراق استفاده شده در سرویس خواب ها خارجی می باشد.
فروشگاه بامبینو اصفهان بزرگترین سرویس خواب کودک و نوجوان در اصفهان 03136622255
در این مطلب سعی داریم به تمام سوالات زیر پاسخ دهیم
  • سرویس خواب کودک باید چگونه باشد ؟
  • سرویس خواب کودک چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • اندازه و ابعاد استاندارد تخت خواب کودک چیست؟
  • انواع سرویس خواب کودک کدامند؟
  • تشک تختخواب کودکان باید چگونه باشد؟
در رابطه با سرویس خواب کودک باید بدانید تخت هایی برای کودکان با چثه های کوچکتر طراحی شده است، این تخت ها مناسب کودکانی است که از مرحله نوزادی وارد مرحله کودکی شدا اند   و تمایل به تغییر گهواره آن ها به تخت خواب را دارید. نوعی از سرویس خواب ها هستند که به راحتی می توانید سایز آن ها را تغییر دهید تا نوزاد شما بتواند در کودکی و نوجوانی نیز از آن ها انتخاب نماید.
سرویس خواب کودک و نوجوان
قبل از خرید سرویس خواب کودک و نوجوان سوالاتی از خود بپرسید
قبل از آنکه اقدام به خریداری نمایید باید سوال زیر را از خود بپرسید پاسخ به این سوال ها می تواند به شما در انتخاب بهتر کمک کند
  • آیا می‌خواهید یک سرویس خواب با کیفیت و با دوام خریداری نمایید که فرزند شما سال ها از آن استفاده نماید، یا تصمیم به خرید سرویس خوا ب با کیفیتی متوسط دارید  تا بعد از مدتی  یک سرویس خواب جدی برای فرزند خود خریداری نمایید.

سایز مناسب برای سرویس خواب نوزاد ؟

تنها سه سایز استاندارد برای کودکان وجود دارد. این سه سایز را می توان به گهواره Toddler Beds، تخت دوقلو Twin Bedsو فول سایز Full Beds تقسیم بندی کرد. سایز تخت بر اساس سن و جثه فرزند شما مشخص می شود، شما می توانید از سری تخت های چند منظوره کودک استفاده نمایید تا بتوانید از آن تخت در کودکی و نوجوانی فرزند خود استفاده نمایید.
  • سایز استاندارد گهواره برای کودکان یک روزه تا 4 ساله گهواره به ابعاد 69 سانتی متر در 132 سانتی متر می باشد.
  • ابعاد تخت دوقلو برای کودکان 4 سال تا نوجوانان 18 سال می تواند 100 در 190 سانتی متر باشد.
  • ابعاد تخت فول سایز برای کودکان 6 ساله تا 18 ساله می تواند 137 سانتی متر در 190 سانتی متر باشد

Comments

Popular posts from this blog

روش دوخت تور بالای تخت نوزاد

چرا زمان راه رفتن کودک مهم است؟

۷ ایده جذاب در طراحی دکوراسیون اتاق مشترک دختر و پسر